man ser marken :O

finns inte mycket att säga...
är sjuk...
borde plugga men orkar inte....
har en ursäkt men tror inte mina lärare bryr sig..

JAJA det här ska icke bli en emo blogg :D
man ska fokusera på dem bra sakerna!
Ett av proven jag gjorde i veckan fick jag VG+ på! 19 av 19 g, 15 av 17 vg, 0 av 1 mvg :D
Me like
man ser marken!!!!!
MAN KÄNNER ATT VÅREN E PÅVÄG!
lovet e så nära att man kan käna det
vi ska ha en wake-a-thon i skolan!
efter det så ska jag till landet...
Älskade land, älskade tråkiga flen!
annat smått som e mycket gott är att jag gillar mina nya vänner :D
jag saknar mina gamla men att jag håller kontakten med dem (vissa) visar hur mycket jag gillar dem ;)
(kan inte säga älska... för kan helt enkelt inte använda det ordet xD )
jag gillar mina lärare (utom 2)

och vad spelar det för roll om hela min familj e sjuk inklusive jag :D
och det spelar väll ingen roll att jag kommer att vara så efter, då jag missade min dans idag

Man behöver bara tänka
- Solen är framme
- Snön smälter
- VÅREN är påväg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0