London just hang up on me :(

Så var man hemma.... kan sammanfatta min vistelse såhär
- litet hotell rum
- oxford street var en besvikelse
- Mina fötter gör ont
- jag är trött
- vaknade 7 varje dag
- en massa gående i trappor
- inte många snygga pojkar såg man på stan inte



Gillade jag det?
























JAAAAAAAA!!
- hotellet var mysigt och frukosten as bra ^^
- Camden Town och Portobello ägde :D
- Jag såg en jävla massa saker så det var helt klart värt att ha ont i fötterna
- Samma svar som ovan för vem fan åker till en annan stad.. NEJ ett annat land för att sova!
- .... inget bra att säga om the effing stairs
- DE SNYGGA KILLARNA FANNS PÅ ABERCROMBIE AND FITCH OCH I CAMDEN! (vill helt klart flytta till camden så jävla skön stadsdel)
- Köpte ändå flera bra saker - väska (my new love), skivor (mcfly), DVD (mcfly), kläder, skor och lite annat smått och gott :D


Men det bästa måste ha varit Musikalerna! herre gud! fan vad dem kunde sjunga!

- Alexia Khadime (Elphaba i Wicked) VILL HA HENNES RÖST! MÅSTE HITTA DEFYING GRAVITY!
- Brown Lindiwe Mkhize (Rafiki i the Lion King) herregud vad hon kunde sjunga!!!!!!

Såg två musikaler Wicked och the Lion King
Båda ägde och så olika att man inte kan säga vilken som e bäst!!!!!

SE DEM!!!!!





jaaa.... bilder kommer att komma på fb :D
sååå happy to be home?

btw..... har ett nytt favorit par Elphaba och Fiyero i Wicked in my <3    

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA

Kommentarer
Postat av: danni

HAHAHAHA gulligt Flemz!

2010-03-06 @ 18:23:24
URL: http://ddaniella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0