honkey my donkey

Lyckad kväll igår iaf :D vi fixade en liten surprise b-day party :D wiht tacos, chips, ostbågar och godis :D
fast Jenny glömde sina blommor :(
bilder kommer kanske på facebook.. vilket påmminer mig om att jag måste lägga upp lite filmer xD hahahaahhaahahaha min kusin och min bror har fiiiiiina sångröster xD
mohaha.......

Iaf så ska jag åka och se på Alice i Underlandet 3D med Maxie idag :D vi har setts 3 dagar irad........
yikes och så ska vi träffas på torsdag igen xD
men men det blir nice :D

Har jag något mer att säga... hm... inte direkt om det var några som läste denna hära så skulle jag säga förlåt för dålig uppdatering men jag har vart sjuker :( men eftersom ingen bryr sig behöver jag inte beg for mercy eller be om ursäkt.....

jag e trött och det här inlägget e tråkigt men jag pallar inte bry mig :( istället får ni en bild på mig för 5 hundra år sedan... eller 2 månader sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0