Here we go again, again?

Andra gången denna rubrik används tror jag men fan vad dåååålig jag e på att blogga!!

Så inget har hänt förutom att jag va sjuk mån-ons och att vi gjorde en film förra helgen, remake av titanic, som jag inte kunnat se då jag varit sjuk... och att IB2 hade utspring osv och faaaaaaan vad jag längtar..

Men helgen har vart AS najs har shoppat för typ 3000 av mammas pengar xD jag låter kanske bortskämd men vem fan e inte det nu för tiden xD

I lördags köpte jag 3 tunikor, 1 klänning, 2 linnen och två skor :DDDDDD
Idag köptes 3 kjolar och solglasögon (!!!!) jag tappade bort mina gamla för ett tag sen så YAY... DEM E ROOOOSA!!!
Men så satt jag Mamma och Annika på medis och åt lunch vid fyra xD

Men en as najjs helg iaf :D
Träffade Maxie också ;)

och jag funderar på att fixa en ny blogg som kommer vara på engelska... hmmm.....

u know u hate me

xoxoxoxox

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0