Mamma Mia, Tuttarna kliar....

herregud vad jag e uttråkad!
uppdaterar bloggen lixom?
hehe ne men var ju på bio idag med maxie och hennes brorsa :D
vi Såg *trumvirvel*
SHERLOCK HOLMES...
okej jag skrev det igår men "care face"
En EMMA film! våld men inte överdrivet! psykade personas! Coola personas! coola brottslingar! Coolt brott!
herregud xD ingen fullpott men gillade den som satan tydligen gillar gatan!


hm... undar va rubriken kom ifrån :O alltså seriöst det bara poppade upp.... tänkte skriva ngt normalt typ en låttext eller "Elementärt min käre Watson" för såg ju ändå filmen idag men som en sänd från satan som gillar gatan kommer "Mamma mia, tuttarna kliar" lixom seriöst, va e jag 5?..... svara inte på det där.....

okej... host host tycker att det börjar bli ett lite udda inlägg.......... men men deal jag har snart ingen mer "care face" att utdela....

IAF!

SOVMORGON IMORGON WOOOHOOOOO! börjar 10:00 :D <3<3<3<3

5 VECKOR KVAR!!

muu och mjau,

Flameass aka Flemma aka Emrik aka Emma

Kommentarer
Postat av: danni

Hahahahahahahhahaah och jag trodde MINA inlägg var flummiga. You're one messed up girl, dear <3

2010-01-25 @ 16:47:02
URL: http://ddaniella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0