SNAP! oh no she didn't

Den här helgen har jag............................

















*trumvirvel tack*























Elvis is dead! *gasp* SNAP




































.............. pluggat :( väntade ni er ngt roligt eller?
okej om jag ska vara helt ärlig borde jag pluggat mer män om läxorna ska göras på datan blir det alltid så att man draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas till fanfiction och facebook :(
that my löööööööövers (bara för din skull dockan) is a true testimate of the fabulous and äventyrliga livet som levs av Alex Rides aka Emma Wiklund

okej nu ska jag gå och slåss mot några tomater och om jag har tur stöter jag inte på de fruktade potatis ninjorna som jag har sett här i trakten den senaste minuten!
Måste gå jag ser en potatis ninja som sover... bäst att ta hand om den nu och försöka att inte ta så lång tid på mig....

xoxo Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: banan

Tack. Jag älskar hur du alltid ska försöka gå mig på nerverna lilla BLONDIE FLEMMA <3

2010-02-07 @ 20:29:36
URL: http://ddaniella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0