Sl och sveriges väder :(

såå här kommer min klagosång om sl... fast orkar inte skriva långt och jag kan inte förklara mina känslor i ord såå ska bara berätta och så får ni tänka er hur fan jag känner :D

Slutar en meningslös skoldag och ska åka till Liljeholmen och klippa mig (a secret)
så tar tunnelbanisen mot ropsten från skääääääris
men... den går bara till axelsberg vilket är ungefär 3 km frånliljeholmen -.-
det går ersättningsbussar men vi (mahad, jenn, michelle och jag) träffar en från min grannklass som stått där i 40 MINUTER och inte kommit någonstans
tydligen har sveriges befolkning blivit som djur och tränger sig på bussarna, en tant hade stått där i kanske 1 timma eller mer
såååå vi GÅR allihopa
alltså fatta hur långt det är i kylan
Självklart har jag min vinterjacka på mig och en liten halsduk + uggs
men jag har en effing tunn paramore tröja på mig med TIGHTS!!!! och INGA VANTAR! (mina älsklings peak är sönder :( sooo sad so true)
såå vi går och går tills vi kommer till E4 tror jag
vi vet inte vart vi ska gå så vi frågar en man som är dagisfröken :D
det bästa på hela dagen seriöst!
vi frågade hur man kom till liljeholmen och han sa att det var LÅNGT kvar men sen sa han något som kunde ha fått mig att hoppa på honom!!!

Det fanns en buss som snart skulle gå!!!!!!
Vi gick till hpl och den kommer DIREKT!!!!!!!
så allt löste sig till slut men jag kunde inte känna mina lår på femhundra år........

oh well
alls well that ends well :D

Kommentarer
Postat av: banan

omg, hata SL, seriöst. SO FAIL!!! Hatar snön, hatar vintern, GE MIG SOMMAR! Lider med dig!! Jag missade hela min första lektion i fredags.. Tåget var 40 minuter försenat. WTF?!?!?!

2010-02-20 @ 21:48:31
URL: http://ddaniella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0