London Calling!

Ska upp i morgon klockan 5 för att åka till flygplatsen för jag ska...

Inte till...
Mongoliet
Paris
Manchester
Finland
Afrika
Nya Zeeland
Australien
USA
Chile
Peru
Sibirien
Norge
Danmark
kina
eller Thailand

Utan jag ska till



LONDON!!!!!!!!!!!!!!

Åker imorgon (ska till starbucks på arlanda med ;)) kommer hem fredag kväll
Do I love it or what
jag och min madrero ska till london och på typ vid Hyde Park (jätte jätte nära oxford street)
och gå runt och sightseeinga (?) och shoppa har med mej ungefär 4000 kr 335 pund vettefan exakt hur mycket det e :D

Hotellet heter Ceasar Hotel


En till sak vi ska göra där e att gå på musikal!!! The Lion King :D yay hör man disney nörden säga!!! (alltså jag)
MOHAHAHAHHAHAHA


hmmmmmmm.... kommer ofc ta mycket bilder som kommer upp här och fb :D:D:D:D:D:D
tror ni jag längtar???

xoxo gossip chica latina :D

ja... vi hörs på..... löööööördag tror jag :D

(hittade inga fiiina bilder :()

Kommentarer
Postat av: maxie

så jävla kul med london!! :DD men alltså du får nog ta starbucks på vägen tillbaka för det är typ i terminalen där man kmr tillbaka liksom! ^^

2010-02-27 @ 23:21:56
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: Klara

ohhhh såg du the lion king? finns det något bättre på det här jordklotet? Jag tror nog inte det!! :D<3



det är klara, öh, jennys vän, btw. :P vet inte hur jag ska beskriva mig. ^^

2010-03-24 @ 13:16:26
URL: http://passazlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0