SNOWBALL FIGHT

Ja kan väl skriva om in dag, den var en vanlig tråkig tisdag förutom att vi hade håltimma :D YAAAAAAY
Så jag och en massa andra hade snöbollskrig :D
Det var KUL men man blev blöt och julia skrapade upp knät?
hehe sen när vi inte orkade mera följde jag å några andra sandra till bussen ^^
Köpte en STOOOOOR varm choklad och en nougat sak på Pressbyrån YUM YUM
sen mentortid... så inte värt att vänta typ 2 timmar på -.-
men men sen så tjockade jag o julia oss! Köpte cheez balls, tuggummi och en cola för 4 kronor :D MOHAHAHHA
men glömde min cola på bussen tror jag :(
Sen hemma har jag drogat Bloons tower defense -.- George got me hooked!

(here ya go dani, a boring summary of ma day)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0