Låt mig få tända ett ljus

Avlsutning i fredags :D
Som avslutning hade vi *trumvirvel* TALENT SHOW!!! WOHOOOO
Säg mig vilken annan skola som har elever som tävlar i the talent show med afrikansk och indisk dans? hmmm? inte många?
Det va mega niice :D MIN kompis vann hon spelade gitarr medans en annan sjöng :D
Sen på vägen hem köpte jag, Anna, Julia fika att äta på bussen :D yum yum vi e tjockisar!

Resten av helgen har vart uneventful to say the least! Igår köpte jag de SISTA julklappen xD allt annat var klart för flera veckor sen ^^
Sen idag har jag gjort pepparkakor.... inte degen SÅ mycket bryr jag mig inte!

jaja.... nu ska jag försöka klura ut hur min webb kamera funkar hmm.........

ska försöka lägga upp en film från the talent show!


BTW... 4 advent och jul om några dagar :D

BTW 2.... HUR FAN SKA JAG KLIPPA MIG IMORGON!

Kommentarer
Postat av: banan

HAHAHAH FLEMMA DIN LATMASK!

2009-12-20 @ 19:04:18
URL: http://ddaniella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0